Słodzik w saszetkach
Często gościsz w swoim lokalu gastronomicznym osoby, które lubią słodzone potrawy i napoje, ale nie mogą ich spożywać zbyt często ze względów zdrowotnych? Duża część Twoich klientów zgłasza Ci, że jest na diecie odchudzającej lub choruje na cukrzycę? Także tym osobom możesz zagwarantować przyjemny, słodki smak napojów. Wystarczy, że zaopatrzysz się w specjalny, produkowany przez nas słodzik w saszetkach. To doskonała alternatywa dla cukru tradycyjnie sprzedawanego w kilogramowych paczkach. Po produkt dostępny w hermetycznym opakowaniu spełniającym wszelkie wymogi higieny, mogą sięgać nie tylko diabetycy i osoby na diecie odchudzającej, ale także wszyscy, którym zależy na zdrowiu i dobrym samopoczuciu.
Słodzik w saszetkach: wygoda i świeżość w każdej filiżance
Dodanie słodzika do herbaty czy kawy znakomicie wpływa na ich smak. Szczelnie zamknięta saszetka zabezpiecza produkt przed wietrzeniem i psuciem się. Słodzik nadaje się do stosowania przez profesjonalnych kucharzy i cukierników. Serwując kawę lub herbatę swoim gościom do filiżanki, warto dołączyć słodzik w saszetce. Porcjowany cukier ułatwia odpowiednie posłodzenie napoju.
Słodzik w opakowaniu uniwersalnym:
Jednostka wagi netto: | 0,6g |
Wymiary torebki: | 88x16mm |
Opakowanie zbiorcze- karton: | 1000 szt. / 2000 szt |
Rodzaje papieru: | Papier: Biały |
Minimalne zamówienie: | 1000 szt. |
Czas dostawy: | 48h |
[ … słodzik w saszetkach dostępny również z marką własną … ]
Personalizowany słodzik w saszetkach: skuteczny i elegancki gadżet reklamowy
W naszej ofercie znajduje się możliwość personalizacji saszetek ze słodzikiem. Niewielka przestrzeń pozwala na zamieszczenie logotypu lub grafiki związanej z marką. Tego typu rozwiązanie to świetny zabieg marketingowy – indywidualnie zaprojektowane torebki z przyprawą przykują uwagę oraz zapadną w pamięci klientów. Mimo niedużych rozmiarów opakowania może stanowić idealny sposób na przemycenie identyfikacji graficznej stworzonej specjalnie na potrzeby danej marki. Reklama tego typu jest nienachalna, a przy tym skuteczna. Często zdarza się, że do napoju otrzymuje się kilka torebek z cukrem lub słodzikiem, a korzysta się z jednej. Niewykorzystane stają się nośnikiem informacji, co sprawia, że zapamiętuje się daną restaurację lub kawiarnię na dłużej.
Słodzik w saszetkach docenią osoby dbające o linię i przestrzegające higieny. Z pewnością zwrócą uwagę na detal zamieszczony na opakowaniu. Umiejscowienie logotypu firmy na małych elementach użytkowych i środkach spożywczych może sprawić, że marka pozytywnie wyróżni się na tle innych oraz zostanie zauważona przez klientów.
Produkt można potraktować jako ciekawy gadżet reklamowy, który ma także praktyczne zastosowanie. Może także stanowić jeden z elementów spójnej polityki marketingowej marki – środki spożywcze i przedmioty, z których korzysta się na co dzień, sygnowane logotypem, sprawiają, że klienci lepiej postrzegają pozycję firmy na rynku. Ważnym atutem nadruków na opakowaniach słodzika jest możliwość ich wykorzystania, co docenią nie tylko osoby dbające o ekologię.
Nasze produkty
Cukier biały
w saszetkach
Cukier trzcionowy
w saszetkach
Słodzik
w saszetkach
Sól
w saszetkach
Pieprz
w saszetkach