//Cukier z logo firmy – sposób na promocję Twojej firmy
Home > Cukier-z-logo-firmy-sposob-na-promocje-twojej-firmy

Cukier z logo firmy – sposób na promocję Twojej firmy

Szukasz skutecznego sposobu na wypromowanie Twojej firmy? Kliknij i sprawdź, jak jednorazowe saszetki cukru i przypraw z własnym logo mogą wpłynąć na wizerunek Twojej marki. W naszym artykule prezentujemy najważniejsze zalety takiego rozwiązania zarówno z punktu widzenia klienta, jak i właściciela lokalu.      

Gadżety reklamowe to doskonały sposób na wypromowanie marki oraz poprawę jej wizerunku. Jeżeli działasz w branży hotelarskiej lub gastronomicznej, wypróbuj w tej roli jednorazowe saszetki z przyprawami. W artykule prezentujemy najważniejsze zalety takiego rozwiązania zarówno z punktu widzenia klienta, jak i właściciela lokalu. Przeczytaj i sprawdź, dlaczego warto zdecydować się na słodziki, cukier czy pieprz z logo.

Personalizowane saszetki cukru – dlaczego warto?

Jednorazowe saszetki cukru powstały ponad pół wieku temu i zrewolucjonizowały rynek usług gastronomicznych. Wygodne i funkcjonalne, z biegiem lat stopniowo wypierały tradycyjne cukiernice z wyposażenia wielu hotelów lub restauracji. Jak się okazuje, konfekcjonowanie towaru w ten sposób jest także doskonałym narzędziem marketingowym. Dlaczego tak się dzieje?

Zwiększanie świadomości marki

Stosowanie spersonalizowanych produktów z logo firmy to znakomity sposób na zwiększenie świadomości konsumentów. Dodatki smakowe, np. cukier lub słodzik znajdują się w zasięgu wzroku klientów przez cały czas spędzany w lokalu gastronomicznym. Dzięki temu nazwa, hasło reklamowe czy znak firmowy marki skuteczniej utrwalają się w ich pamięci. Nawet po wykorzystaniu zawartości, puste papierki nie są wyrzucane natychmiastowo, lecz po zakończeniu pobytu w restauracji.

Może się zdarzyć, że goście zaproszeni na duże (np. rodzinne) imprezy nie mają świadomości, w jakim lokalu się znajdują. Dołączając personalizowane przyprawy z logo do każdej potrawy, deseru lub przystawki przyczyniasz się do tego, że nazwa Twojej firmy stopniowo zapada im w pamięć. Jeżeli będą zadowoleni z oferowanych tego dnia usług gastronomicznych, z pewnością odwiedzą Cię ponownie.

Kreowanie wizerunku marki

Wykorzystujące jednorazowe saszetki z cukrem lub przyprawami, masz szansę wykreować pozytywny wizerunek marki. Jest to szczególnie istotne w przypadku nowych firm, które nie wypracowały sobie jeszcze ugruntowanej pozycji na rynku. Podając:

z własnym logo, budujesz atmosferę profesjonalizmu i dbałości o każdy szczegół. Twoje przedsiębiorstwo zyskuje miano organizacji dbającej o higienę i zdrowie swoich gości, a także stan środowiska naturalnego.

Duże znaczenie ma także design i zawartość oferowanych saszetek. Starannie zaprojektowane opakowanie to – znów – oznaka profesjonalizmu. Serwując cukier i przyprawy najwyższej jakości, dajesz gościom do zrozumienia, że ich zadowolenie jest dla Ciebie ważniejsze, niż minimalizacja kosztów działalności. To również sugestia dobrej sytuacji finansowej Twojego hotelu lub lokalu gastronomicznego.

Estetyka i funkcjonalność

Serwowanie klientom jednorazowych porcji przynosi także wiele korzyści niezwiązanych z kształtowaniem wizerunku marki. Papierowe saszetki o pojemności 4-5 g są niezwykle łatwe w składowaniu i transporcie. Cukier lub słodzik z logo przechowywany w szczelnie zamykanym opakowaniu nie rozsypuje się i nie ulega zanieczyszczeniu. To pozwala zredukować koszty strat materiałowych, a także użytkowanej przestrzeni magazynowej.

Powyższe korzyści można także odnieść do pozostałych artykułów spożywczych. Przyprawy w saszetkach na dłużej zachowują świeżość i aromat, istotnie zwiększając walory smakowe serwowanych przez Ciebie potraw. Jest to szczególnie ważne w przypadku produktów ostrych lub pikantnych, np. pieprzu lub ostrej papryki. Wysoka jakość oferowanych dodatków smakowych z pewnością zwróci uwagę gości i sprawi, że z przyjemnością odwiedzą Twój lokal ponownie.

Zadbaj o wizerunek Twojego lokalu!

Jednorazowe saszetki wypełnione cukrem, słodzikiem i przyprawami to nieodłączny element wyposażenia każdego nowoczesnego lokalu gastronomicznego. Warto go wykorzystać również w innym celu – jako nienachalny, naturalny nośnik reklamowy, który zwiększy świadomość marki wśród Twoich gości. Jako jeden z krajowych liderów w branży konfekcjonowania towarów oferujemy wysokiej jakości produkty spożywcze w saszetkach, które możesz zaprojektować zgodnie z Twoimi preferencjami. W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy Cię do kontaktu.

← wróć na Blog

2021-08-05T14:49:30+00:00
Ta strona używa plików cookie i usług stron trzecich, korzystając z serwisu akceptujesz ich postanowienia i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.

POLIKA PRYWATNOŚCI | POLITYKA COOKIES | PRIVACY POLICY | COOKIE POLICY

Ustawienia
Zgoda

Analityka / Analitycs

PL: Użytkownik akceptuje ciasteczka analityczne od Google Analytics na stronie .braco.pl, które służą do zbierania danych o wyświetleniach stron, odwiedzających, sesjach i kampaniach w celu tworzenia raportów analitycznych o wydajności witryny. Te ciasteczka przechowują informacje anonimowo, pomagając zrozumieć, jak odwiedzający korzystają z witryny. Mają one okres ważności 1 roku, 1 miesiąca i 4 dni.

EN: The user accepts analytical cookies from Google Analytics on the .braco.pl website, which are used to collect data on page views, visitors, sessions, and campaigns to generate analytical reports on website performance. These cookies store information anonymously, helping to understand how visitors use the site. They have a validity period of 1 year, 1 month, and 4 days.