//Cukier z logo firmy – sposób na promocję Twojej firmy

Cukier z logo firmy – sposób na promocję Twojej firmy

Szukasz skutecznego sposobu na wypromowanie Twojej firmy? Kliknij i sprawdź, jak jednorazowe saszetki cukru i przypraw z własnym logo mogą wpłynąć na wizerunek Twojej marki. W naszym artykule prezentujemy najważniejsze zalety takiego rozwiązania zarówno z punktu widzenia klienta, jak i właściciela lokalu.      

Gadżety reklamowe to doskonały sposób na wypromowanie marki oraz poprawę jej wizerunku. Jeżeli działasz w branży hotelarskiej lub gastronomicznej, wypróbuj w tej roli jednorazowe saszetki z przyprawami. W artykule prezentujemy najważniejsze zalety takiego rozwiązania zarówno z punktu widzenia klienta, jak i właściciela lokalu. Przeczytaj i sprawdź, dlaczego warto zdecydować się na słodziki, cukier czy pieprz z logo.

Personalizowane saszetki cukru – dlaczego warto?

Jednorazowe saszetki cukru powstały ponad pół wieku temu i zrewolucjonizowały rynek usług gastronomicznych. Wygodne i funkcjonalne, z biegiem lat stopniowo wypierały tradycyjne cukiernice z wyposażenia wielu hotelów lub restauracji. Jak się okazuje, konfekcjonowanie towaru w ten sposób jest także doskonałym narzędziem marketingowym. Dlaczego tak się dzieje?

Zwiększanie świadomości marki

Stosowanie spersonalizowanych produktów z logo firmy to znakomity sposób na zwiększenie świadomości konsumentów. Dodatki smakowe, np. cukier lub słodzik znajdują się w zasięgu wzroku klientów przez cały czas spędzany w lokalu gastronomicznym. Dzięki temu nazwa, hasło reklamowe czy znak firmowy marki skuteczniej utrwalają się w ich pamięci. Nawet po wykorzystaniu zawartości, puste papierki nie są wyrzucane natychmiastowo, lecz po zakończeniu pobytu w restauracji.

Może się zdarzyć, że goście zaproszeni na duże (np. rodzinne) imprezy nie mają świadomości, w jakim lokalu się znajdują. Dołączając personalizowane przyprawy z logo do każdej potrawy, deseru lub przystawki przyczyniasz się do tego, że nazwa Twojej firmy stopniowo zapada im w pamięć. Jeżeli będą zadowoleni z oferowanych tego dnia usług gastronomicznych, z pewnością odwiedzą Cię ponownie.

Kreowanie wizerunku marki

Wykorzystujące jednorazowe saszetki z cukrem lub przyprawami, masz szansę wykreować pozytywny wizerunek marki. Jest to szczególnie istotne w przypadku nowych firm, które nie wypracowały sobie jeszcze ugruntowanej pozycji na rynku. Podając:

z własnym logo, budujesz atmosferę profesjonalizmu i dbałości o każdy szczegół. Twoje przedsiębiorstwo zyskuje miano organizacji dbającej o higienę i zdrowie swoich gości, a także stan środowiska naturalnego.

Duże znaczenie ma także design i zawartość oferowanych saszetek. Starannie zaprojektowane opakowanie to – znów – oznaka profesjonalizmu. Serwując cukier i przyprawy najwyższej jakości, dajesz gościom do zrozumienia, że ich zadowolenie jest dla Ciebie ważniejsze, niż minimalizacja kosztów działalności. To również sugestia dobrej sytuacji finansowej Twojego hotelu lub lokalu gastronomicznego.

Estetyka i funkcjonalność

Serwowanie klientom jednorazowych porcji przynosi także wiele korzyści niezwiązanych z kształtowaniem wizerunku marki. Papierowe saszetki o pojemności 4-5 g są niezwykle łatwe w składowaniu i transporcie. Cukier lub słodzik z logo przechowywany w szczelnie zamykanym opakowaniu nie rozsypuje się i nie ulega zanieczyszczeniu. To pozwala zredukować koszty strat materiałowych, a także użytkowanej przestrzeni magazynowej.

Powyższe korzyści można także odnieść do pozostałych artykułów spożywczych. Przyprawy w saszetkach na dłużej zachowują świeżość i aromat, istotnie zwiększając walory smakowe serwowanych przez Ciebie potraw. Jest to szczególnie ważne w przypadku produktów ostrych lub pikantnych, np. pieprzu lub ostrej papryki. Wysoka jakość oferowanych dodatków smakowych z pewnością zwróci uwagę gości i sprawi, że z przyjemnością odwiedzą Twój lokal ponownie.

Zadbaj o wizerunek Twojego lokalu!

Jednorazowe saszetki wypełnione cukrem, słodzikiem i przyprawami to nieodłączny element wyposażenia każdego nowoczesnego lokalu gastronomicznego. Warto go wykorzystać również w innym celu – jako nienachalny, naturalny nośnik reklamowy, który zwiększy świadomość marki wśród Twoich gości. Jako jeden z krajowych liderów w branży konfekcjonowania towarów oferujemy wysokiej jakości produkty spożywcze w saszetkach, które możesz zaprojektować zgodnie z Twoimi preferencjami. W przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy Cię do kontaktu.

← wróć na Blog

2021-08-05T14:49:30+00:00
Ta strona używa plików cookie i usług stron trzecich, korzystając z serwisu akceptujesz ich postanowienia i wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z RODO. Zgoda